
Завідувач кафедри підприємництва і маркетингу
Кравченко Олена Олексіївна
Науковий ступінь:
Кандидат економічних наук
Доцент кафедри підприємництва і маркетингу
Дисципліни, що викладає:
Управління потенціалом підприємства, Інноваційний розвиток підприємства, планування і контроль на підприємстві, організація виробництва, маркетингові дослідження
Професійний і науковий інтерес:
інноваційний розвиток, управління підприємством, управління потенціалом підприємства, маркетинг персоналу, управління людськими ресурсами
Корпоративний email: olena_kravchenko17@vu.cdu.edu.ua
Освіта:
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, спеціальність: «Економічна теорія», кваліфікація: «Економіст, викладач-дослідник економічної теорії», диплом ЕР № 25653244
від 25.06.2004
ДВНЗ "КНЕУ ім. Вадима Гетьмана" 2007 -2010 рр., тема дисертації: «Інноваційний розвиток та структурні зміни в економіці»
Кандидат економічних наук 08.00.01 – економічна теорія та історія економічної думки, ДК № 002396 від 22.12.2011
Доцент кафедри менеджменту та економічної безпеки 08.04.2021
Підвищення кваліфікації
- Міжнародне стажування на тему: «Сучасний університет в системі європейської освіти: методи навчання, науково-педагогічний розвиток, дистанційна освіта та інтернаціоналізація навчального процесу» 02.01.2019 – 02.04.2019 м. Пшеворськ, Польща, 180, № IFC-WSSG/WK/2019-272
- Найменування закладу: Державний університет інтелектуальних технологій та зв’язку. Центр українсько-європейського наукового співробітництва Вид документу: свідоцтво про підвищення кваліфікації № ADV-301032-ECO від 10.12.23 Програма «Інновації та інтеграція цифрових трендів освітянського простору в економіку знань», 6 кредитів/180 годин
- Міжнародне стажування Fandraising and organization of project activities in educational establishments: Europenian experience (180 годин, 6 кредитів), 06.04.24 – 12.05.24 р.
- Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації з економічних наук «ІННОВАЦІЇ ТА ІНТЕГРАЦІЯ ЦИФРОВИХ ТРЕНДІВ ОСВІТЯНСЬКОГО ПРОСТОРУ В ЕКОНОМІКУ ЗНАНЬ», 30 жовтня – 10 грудня 2023 року
Список наукових публікацій
- Kravchenko O. The digitalization as a global trend and growth factor of the modern economy. CEUR-WS.org. р.434-443.
- Kropivko M, Rudenko M, Kravchenko O. Estimation of digitalization investment projects in agricultural enterprises. Financial and credit activity: problems of theory and practice. Vol. 4 No. 35 (2020) . P. 212-219.
- Kravchenko O. Features of sharing economy development in modern conditions.Organizational-economic mechanism of management innovative development of economic entities: collective monograph Higher School of Social and Economic. Przeworsk: WSSG, 2019. V.2. P.354-366.
- . Управління маркетингом персоналу підприємств: виклики та перспективи. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2023. № 26. С.128-134
- The impact of the war in Ukraine on globalization processes and world financial markets: a wavelet entropy analysis. CEUR-WS.org. 2023. URL: https://eprints.cdu.edu.ua/5770/1/paper20.pdf
- The impact of the war in Ukraine on globalization processes and world financial markets: a wavelet entropy analysis. CEUR Workshop Proceedings. 2023. С. 189-205
БД Scopus
- INTERNATIONAL EXPERIENCE OF CAPITALIZATION OF KNOWLEDGE IN TERMS
OF INNOVATION ECONOMY.Фінансово-кредитна діяльність: Проблеми теорії та практики. Том 4 (51), 2023. С. 508-518 БД Scopus
- Кравченко О.О. Інноваційні підходи до мотивації праці. Фінансовий простір. – 2018. № 2(30). С.170-176.
- Кравченко О.О. Особливості управління на ринку інжинірингових послуг в Україні. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». — 2019. №2.
- Кравченко О.О. Світовий досвід організації кадрової політики на підприємствах. Міжнародний журнал «Інтернаука» . 2019. № 7 (47), Т.2. С. 32-37.
- Кравченко О.О., Бараненко О.Управління системою маркетингових досліджень на підприємстві. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки». 2019. № 3. С. 78–84.DOI: 10.31651/2076-5843-2019-3-78-84.
- Кравченко О.О. Управління прибутковістю підприємства. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». — 2020. № 5(37). Т.2.С. 66-71. DOI: 10.25313/2520-2294-2020-5-6031.
- СИСТЕМА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО КОЛЕКТИВУ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки». 2022. 3-4(36). DOI: https://doi.org/10.31651/2076-5843-2022-3-4-88-94
- International experience of capitalization of knowledge in terms of innovation economy. Financial and credit activity problems of theory and practice. 2023. 4(25). Р. 508-518
- Управління маркетингом персоналу: виклики та перспективи. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». № 26. 2023. С.128-134
- Міжнародні підходи до управління людськими ресурсами: адаптація для України у воєнний та повоєнний період. Економіка та суспільство. № 66 (2024). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-10
- Оптимізація системи управління розвитком людських ресурсів у світовому господарстві. XII Міжнародна науково-практична конференція “CURRENT CHALLENGES OF SCIENCE AND EDUCATION”, 29-31.07.2024, Берлін, Німеччина
- Особливості системи банківського маркетингу та управління нею в умовах цифровізації. Молодий вчений. № 5(129). 2024.С. 146-150
- Канали та інструменти цифрового маркетингу. XI Міжнародна науково-практична конференція “MODERN RESEARCH IN SCIENCE AND EDUCATION”, 27-29.06.2024, Чикаго, США. С. 382-388
- Традиційні та сучасні підходи в оцінюванні персоналу. Агросвіт. № 9(2024). С. 128-134
- Роль лідера в мотивації персоналу. XХVІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учени «Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених» «РОДЗИНКА – 2024». 22-23.04.2024 року. С.126-129
- Формування маркетингових рішень у критеріях оцінки працівників для підвищення ефективності управління персоналом підприємства. Modern Economics. № 45(2024). С. 49-53
- Інвестиція в майбутнє: розвиток та утримання талановитих працівників. Економіка та суспільство. № 62 (2024). https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3949/3873
- Інформаційна безпека в SMART-туризмі: управління ризиками, маркетингові стратегії, перспективи. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. Том 328 № 2 (2024).С. 351-359
- Хедхантинг як один з інноваційних методів маркетингу персоналу. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Економічні науки». Том. 27 № 3-4 (2023).С.84-90
- Роль електронних послуг в ефективному державному управлінні. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" URL: https://www.inter-nauka.com/issues/2023/7/8828
- Впровадження реформ для розвитку країни: роль та значення. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" URL : https://www.inter-nauka.com/issues/2023/7/8829
- Роль лідера в мотивації персоналу. XХVІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учени «Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених» «РОДЗИНКА – 2024». 22-23.04.2024 року. С.126-129
- Децентралізація в Україні: досягнення та виклики. Державне управління: удосконалення та розвиток. № 5(2024). DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2156.2024.5.5
Статті в WoS, Scopus (із чітким дотриманням вимог оформлення бібліографії за стандартом АРА):
Наукові фахові статті:
Тези конференцій (лише за останні 5 років):
Інші:







