Маркетологи ЧНУ долучилися до проєкту “Відповідальний маркетинг без харчових ілюзій”.
22 жовтня 2024 року напередодні Дня маркетолога для студентів кафедри підприємництва і маркетингу освітніх ступенів бакалавра та магістра було проведено лекцію на тему “Відповідальний маркетинг без харчових ілюзій”. Спікерами виступили спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області Тетяна Гвоздецька та Юлія Огородник.
Захід націлений на розкриття теми відповідального підходу до маркетингу продуктів харчування, з акцентом на чесність у рекламі та запобігання створенню хибних уявлень серед споживачів. Студенти мали можливість дізнатися більше про законодавчі аспекти, що регулюють рекламування продуктів харчування, та почути практичні кейси від фахівців, які щодня працюють у цій сфері. Проєкт спрямований на поглиблення знань з дисциплін “Маркетинг”, “Маркетингові дослідження”, “Маркетинг інновацій”