Маркетологи ННІ економіки і права відзначили своє професійне свято
25 жовтня в Україні відзначається професійне свято фахівців з маркетингу. Протягом тижня кафедра підприємництва і маркетингу відзначала це свято рядом заходів.
Так, 22.10.24 для студентів кафедри освітніх ступенів бакалавр та магістр було проведено лекцію на тему «Відповідальний маркетинг без харчових ілюзій». Спікерами виступили спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області Тетяна Гвоздецька та Юлія Огородник. Захід був націлений на розкриття теми відповідального підходу до маркетингу продуктів харчування, з акцентом на чесність у рекламі та запобігання створенню хибних уявлень серед споживачів. Студенти мали можливість дізнатися більше про законодавчі аспекти, що регулюють рекламування продуктів харчування, та почути практичні кейси від фахівців, які щодня працюють у цій сфері. Проєкт спрямований на поглиблення знань з дисциплін “Маркетинг”, “Маркетингові дослідження”, “Маркетинг інновацій”
24.10.24 р. викладачі кафедри підприємництва і маркетингу ЧНУ приєдналися до онлайн конференції «Сучасний світ маркетологів», організовану Полтавським державним аграрним університетом, на якій маркетологи- практики ділилися досвідом, інноваційними кейсами та розповідали про сучасні тенденції у сфері маркетингу.
Ще одним із цікавих заходів було проведення 25.10.24 року гостьових лекцій практикуючими фахівцями у сфері маркетингу. Директорка з управляння персоналом ПАП «Украгропродсервіс», експертка з управління людським капіталом Ксенія Рева прочитала лекцію «Маркетинг особистості та ефективні комунікації»
Максим Шматок, начальник відділу інтернет-маркетингу ТОВ «ВП» Полісан», виступив з актуальною темою «Управління брендами на підприємствах малого бізнесу». Лектори надзвичайно цікаво розкрили практичні аспекти тем, надали фахові коментарі та поділились своїм досвідом зі студентами.
Студенти-маркетологи також проводили маркетологічне дослідження, в ході якого дізнавалися у студентів та викладачів ННІ економіки і права, що їм відомо про маркетинг та чи знають вони останні тенденції у сфері маркетингу.
Студенти-маркетологи також проводили маркетологічне дослідження, в ході якого дізнавалися у студентів та викладачів ННІ економіки і права, що їм відомо про маркетинг та чи знають вони останні тенденції у сфері маркетингу.