Skip to content
Навчально-науковий інститут економіки і права
  • Головна
  • Портрет ННІ
    • Команда
    • Кафедри
      • Економіки та міжнародних економічних відносин
      • Моделювання економіки і бізнесу
      • Державно-правових дисциплін
      • Інтелектуальної власності та цивільно-правових дисциплін
      • Обліку і фінансів
      • Підприємництва і маркетингу
      • Туризму та готельно-ресторанної справи
      • Менеджменту та державної служби
  • Студенту
  • Новини
  • Рада з якості освіти
  • Абітурієнту

Кафедра підприємництва і маркетингу

  • Про нас
  • Викладачі
  • Спеціальності
  • Наукова діяльність
    • Науково-дослідна робота кафедри
    • Наукові досягнення
    • Матеріальне забезпечення ОП
    • Конференції кафедри
  • Наші студенти
    • Студентське життя
    • Випускники
  • Новини кафедри
  • Анкетування
  • Обговорення ОП
  • Програми практик

Радзіховська Юлія Миколаївна

Науковий ступінь:
Кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва і маркетингу

Дисципліни, що викладає:
Маркетинг, Міжнародний маркетинг, Нейромаркетинг, Інтернет-маркетинг, , Економічне обгрунтування маркетингових рішень

Професійний і науковий інтерес:
Економічна безпека, маркетингові стратегії, підприємницька діяльність, бізнес-освіта, психологія

Корпоративний email: aleksiarodz@vu.cdu.edu.ua

  • google scholar
  • publons
  • orсid
  • scopus

Освіта:
У 2005 року закінчила загальноосвітню школу № 24 м. Черкаси.

У 2009 році з відзнакою закінчила Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет» – економічний факультет. Здобула кваліфікацію бакалавра з «Обліку і аудиту». У 2010 році – здобула повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» в Черкаському державному технологічному університеті (магістратура).

У 2013 році захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю 21.02.04 «Економічна безпека суб’єктів господарської діяльності» у спеціалізованій вченій раді Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького на тему «Інтерфейсна складова системи економічної безпеки вищих навчальних закладів».

Автор понад 40 навчальних і наукових праць, серед яких методичні рекомендації, статті у провідних фахових виданнях, зокрема, які розміщені в міжнародних науково-метричних базах (Web of Science)

Підвищення кваліфікації
  • Балтійський науково-дослідний інститут проблем трансформації економічного простору (м. Рига, Латвія) вид документа _довідка про стажування_ тема _Інноваційні освітні технології: європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління_ дата видачі __03.08.2021 р. __ кількість навчальних кредитів (годин) 6 (180)
Список наукових публікацій

    Наукові фахові статті:

    1. Радзіховська Ю.М. (2017). Функціонування PR-технології та реклами в Інтернеті. Економіка і суспільство, Вип. 12. 315-318. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/12_ukr/52.pdf.
    2. Radzihovska Yu., Derbentsev V., Kibalnyk L. (2019). Modelling multifractal properties of cryptocurrency market. Periodicals of Engineering and Natural Sciences, Vol. 7, no. 2. 690-701.
    3. Радзіховська Ю. М. Комерційна розвідка як елемент маркетингового забезпечення підприємства. International Scientific Journal “Internauka”. Series: “Economic Sciences”. 2020. 11.
    4. Радзіховська Ю. М. Реформування бухгалтерського обліку ЖКГ в умовах діджиталізації. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2020. 5 (116). 124-128.
    5. Radzihovska Yu. (2021). Digital transformation and its influence on changing the marketing orientation of business structures and consumer behaviour. Baltic Journal of Economic Studies, vol. 7, no. 2. 200–209. URL:http://www.baltijapublishing.lv/index.php/issue/article/view/1113/1154. DOI: https://doi.org/10.30525/2256-0742/2021-7-2-200-209. (WOS)
    6. Радзіховська Ю. М., Бутко Н. В. Маркетинг в Україні - перспективи та проблеми розвитку. Інтелект XXI №2 2021. С. 13-17.
    7. Уманська В. Г., Радзіховська Ю. М. Роль фінансово-економічного аналізу в системі діагностики детермінантів управління капіталом підприємства Ефективна економіка. 2021. № 7.
    8. Radzihovska Yu. Trading and marketing strategies of economies in the context of innovative digital transformations. Scientific and pedagogic internship "Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management" : Internship proceedings, July 21 - August 3, 2021. Riga: Baltic Research Institute of Transformation Economic Area Problems, 2021. 73-77.
    9. Уманська В. Г., Радзіховська Ю. М. Методологія і організація оцінювання ризиків маркетингового аудиту в міжнародному торгівельному середовищі. Економічний простір: Збірник наукових праць. 2021. № 171. 106-111.
    10. Радзіховська Ю. М., Сологуб М. П., Довгань І. В. Методологія формування фінансово-економічної складової маркетингових процесів в комерційній діяльності. Причорноморські економічні студії. 2022. № 72.
    11. Краус К. М., Краус Н. М., Радзіховська Ю. М. Світова практика реалізації індустрії 4.0: платформи, інструменти, бенчмаркинг. Європейський науковий журнал економічних та фінансових інновацій. 2022. 1 (9). С. 92-105.
    12. Бутко Н. В., Уманська В. Г., Радзіховська Ю. М. Маркетинг інновацій як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Економічні науки. 2022. Том 26. № 1-2. С. 54–59.
    13. Радзіховська, Ю. М. Особливості міжнародного маркетингу в умовах віртуальної мобільності. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: Економіка та управління. 2023. №7.
    14. Радзіховська Ю. М. Психологія маркетингу в умовах віртуальної реальності: мотиваційний аспект. Innovation and Sustainability. 2023. №1. С. 72–83.
    15. Радзіховська Ю. М., Рябуха О. О. Особливості обліково-аналітичного забезпечення в контексті казначейської справи для бізнес-організацій та бюджетних установ. Ефективна економіка. 2023. №11.
    16. Радзіховська Ю.М., Бутко Н. В., Костогриз В.Г. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій в умовах цифрової трансформації бізнесу. Ефективна економіка. 2024. №12.
    17. Руденко М. В., Устік Т. В., Кукса В. М., Радзіховська Ю. М., Шульга П. М. Територіальний брендинг Черкащини, як інструмент повоєнного маркетингу регіону. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. 2024. №4 (114). С. 63-70.
    18. Радзіховська Ю., Вознюк А. Інноваційні інструменти онлайн рітейлу в умовах цифрової трансформації економіки. Економіка та суспільство. 2025. №71.
    19. Радзіховська Ю. М., Вознюк А. О. Інноваційно-цифровий розвиток онлайн рітейлу в умовах посилення віртуалізації бізнес діяльності. Інфраструктура ринку. Серія: Економіка. 2025. Випуск 82. С. 69-74.
    20. Радзіховська Ю. М. Розвиток інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу в умовах діджиталізації бізнес середовища. Науковий журнал «Науковий погляд: економіка та управління». 2025. Випуск № 2 (90). С. 157-164.
    21. Краус Н., Краус К., Радзіховська Ю. Організаційно-економічні аспекти розвитку екологічного франчайзингу в умовах глобалізації світової економіки. Via Economica. 2025. Випуск 8. C. 64-70.
    22. Радзіховська Ю. М., Кравченко О. О. Маркетингові рішення та їх вплив на капітальні інвестиції в рекламну діяльність і дослідження кон’юнктури ринку. Приазовський економічний вісник. Серія: Маркетинг. 2025. Випуск 1 (41). С. 72-79.
    23. Руденко М. В., Устік Т. В., Радзіховська Ю. М. Використання сучасних технологій у сфері реклами: світовий досвід та вітчизняні реалії. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». 2025. №32. С. 130-135.
    24. Радзіховська Ю. М., Терещенко Р. Д. Фінансово-економічний аналіз діяльності торговельних підприємств: аспект інтернет-маркетингу та антикризового управління. Ефективна економіка. 2025. №6.

    Статті в WoS, Scopus (із чітким дотриманням вимог оформлення бібліографії за стандартом АРА):

    1. Radzihovska Yu. (2021). Digital transformation and its influence on changing the marketing orientation of business structures and consumer behaviour. Baltic Journal of Economic Studies, vol. 7, no. 2. 200–209. URL: http://www.baltijapublishing.lv/index.php/issue/article/view/1113/1154 (WOS)
    2. Radzihovska Yu., Derbentsev V., Kibalnyk L. (2019). Modelling multifractal properties of cryptocurrency market. Periodicals of Engineering and Natural Sciences, Vol. 7, no. 2. 690-701.
    3. Kraus, Nataliia and Kraus, Kateryna and Manzhura, O. and Ishchenko, I. and Radzikhovska, Y. (2023) Digital Transformation of Business Processes of Enterprises on the Way to Becoming Industry 5.0 in the Gig Economy WSEAS Transactions on Business and Economics, 93 (20). pp. 1008-1029. ISSN 1109-9526 (2023) Включено до міжнародної наукометричної бази Scopus E-ISSN: 2224-2899
      https://wseas.com/journals/bae/2023/b885107-2135.pdf
    4. Kateryna Kraus, Nataliia Kraus, Yuliia Radzikhovska Economic growth under the influence of technical and technological changes of industry 5.0. Baltic Journal of Economic Studies. 2025. Vol. 11. No. 1. P. 121-134.

    Тези конференцій (лише за останні 5 років):

    1. Радзіховська Ю.М. Цифровий облік в діяльності керуючих компаній сфери ЖКГ. Бухгалтерський̆ облік, контроль та аналіз в умовах інституціональних змін: зб. матер. Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю), 2020. Полтава: ПДАА. 405-410.
    2. Радзіховська Ю.М. Методи оцінювання збутової діяльності у каналах розподілу. Science and Global Studies: Abstracts of scientific papers of IV International Scientific Conference (Prague, Czech Republic, November 30, 2020). Financial And Economic Scientific Union, 2020. 49-53.
    3. Радзіховська Ю.М. Особливості формування облікової політики бюджетних установ. Розвиток фінансово-кредитних систем: виклики сьогодення: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 2-3 червня 2020 р., Ч. 1, 2020. Умань: Уманський НУС. 122-125.
    4. Бутко Н.В., Уманська В.Г., Радзіховська Ю.М. Аналіз сучасних рейтингів закладів вищої освіти як інструменту оцінки якості освітньої діяльності. Забезпечення якості вищої освіти: підвищення ефективності використання інформаційних технологій у здійсненні освітнього процесу: збірник матеріалів ІІІ-ї Всеукраїнської науково-методичної конференції, 14-16 квітня 2021 р. Одеса: Одеська національна академія харчових технологій, 2021. 337-339.
    5. Радзіховська Ю.М. Теоретико-методологічні елементів розвитку системи освіти в сучасних економічних умовах. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин: матеріали XVI Міжнародної науково-практичної конференції, 24 травня 2021. Умань: Уманський національний університет садівництва.
    6. Radzihovska Yu., Bohush V. (2021). Вплив депозитів до запитання на банківську систему. Participated in the Correspondence International Scientific and Practical Conference An integrated approach to science modernization: methods, models and multidisciplinarity, February 19 2021.
    7. Радзіховська Ю.М., Уманська В.Г. Нестандартні форми надання бізнес-освітніх послуг. Economy and human-centrism: the modern foundation for human development: V International scientific conference (April 23-24, 2021. Leipzig, Germany). Riga, Latvia : "Baltija Publishing", 2021. - 159-163.
    8. Радзіховська Ю.М. Орієнтири розвитку системи освіти України за сучасних умов. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин: матеріали XVI міжнародної науково-практичної конференції. (24 травня 2021 р.) / за ред. О.О. Непочатенко. – Умань: Видавець «Сочінський М.М.», 2021 – 145-147.
    9. Радзіховська Ю.М. Міжнародні концепції розвитку ВНЗ та їх інтеграція в Україну. Економіка, облік, фінанси та маркетинг: аналіз тенденцій та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції до 100-річчя Черкаського національного університете ім. Б.Хмельницького: 27 травня 2021. Черкаси, Черкаський національний університет імені Б.Хмельницького, 2021. – 338-340
    10. Yu. M. Radzikhovska. The impact of globalization on international marketing Розвиток фінансово-кредитних систем: виклики сьогодення: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 6-7 червня 2022 р. Умань, 2022. С. 196-199..

    Інші:

    1. Радзіховська Ю., Суздалєва Д. Інтернет-маркетинг як інноваційний напрям маркетингу. Маркетингова освіта в Україні : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет конф., 7-8 жовтня 2021 р. К.: КНЕУ, 2021. С. 426-427.

Навігація

  • Головна
  • Команда
  • Студенту
  • Новини

Корисні посилання

  • Prometheus
  • Наукова бібліотека
  • Coursera
  • EdEra

Ми в соц. мережах

  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok

Навчально-науковий інститут економіки і права
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
18031, м.Черкаси, бульв.Шевченка, 81, к. 225

Електронна пошта:
inst-econom-law@ukr.net
Телефон дирекції:
+38 (0472) 54-21-57

Copyright 2020