Бутко Наталія Валеріївна
Науковий ступінь:
Кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва і маркетингу
Дисципліни, що викладає:
Маркетинг інновацій, Галузевий маркетинг, Інноваційна діяльність, Підприємництво і бізнес-культура, Бренд-менеджмент.
Професійний і науковий інтерес:
Маркетингове забезпечення інноваційного розвитку суб’єктів підприємництва, формування екологічно орієнтованих стратегій та підвищення ефективності комунікаційної діяльності підприємств в сучасних умовах господарювання.
Email: butko_n_v@vu.cdu.edu.ua
Освіта:
У 2008 році закінчила Уманський державний аграрний університет за спеціальністю «Економіка підприємства», отримала кваліфікацію магістра з економіки підприємства. В грудні того ж року поступила на очне відділення аспірантури, яку успішно закінчила у 2011 році.
З грудня 2010 року працює в Черкаському національному університеті ім. Б. Хмельницького на посадах викладача, старшого викладача, доцента кафедри економіки підприємства, обліку і аудиту.
У 2012 році захистила кандидатську дисертацію в Уманському національному університеті садівництва за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) на тему «Формування та використання ресурсного потенціалу підприємств продуктових підкомплексів АПК».
У травні 2020 року присвоєно вчене звання доцента кафедри економіки підприємства, обліку і аудиту.
З 2021 року є членом ВГО «Українська Асоціація Маркетингу».
Автор понад 60 навчальних і наукових праць, серед яких колективні монографії, методичні рекомендації, статті у провідних фахових виданнях, зокрема, які розміщені в міжнародних науково-метричних базах (Scopus, Web of Science).
Підвищення кваліфікації
- 1. Уманський національний університет садівництва вид документа _звіт про стажування_ тема _Маркетингове забезпечення та податкове стимулювання інноваційного розвитку підприємств_ дата видачі __01.11.2021 р. __ кількість навчальних кредитів ЄКТС (годин) _6 (180)_
- 2. Освітня польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці» (IIASC) у партнерстві з Вищим Семінаріумом Духовний університету UKSW у Варшаві вид документа _Сертифікат KW-050/1022_ тема _Академічна доброчесність_ дата видачі __14.10.2022 р. __ кількість навчальних кредитів ЄКТС (годин) _6 (180)_
Список наукових публікацій
- Лаврова-Манзенко О. О., Бутко Н. В., Костогриз В. Г., Уманська В. Г. Методичні аспекти обліку і аудиту витрат підприємств на маркетингові дослідження як складової кінцевої ціни товару. Агросвіт. 2023. №20. С. 86-91.
- Бутко Н.В., Уманська В.Г., Радзіховська Ю.М. Маркетинг інновацій як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Економічні науки. 2022. Том 26. № 1-2. С. 54–59.
- Бутко Н.В. Екологізація виробництва як інноваційний напрям розвитку вітчизняних суб’єктів підприємництва. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна серія «Економічна». 2022. Вип. 103. С. 77-83.
- Андрусяк В.М., Бутко Н. В., Сологуб М.П., Улянич Ю.В. Податкове стимулювання та маркетингове забезпечення інноваційно-інвестиційного розвитку вітчизняних підприємств. Вісник Черкаського університету. Серія: Економічні науки. 2021. № 4. – С. 43–51.
- Бутко Н.В., Радзіховська Ю.М. Маркетинг в Україні: перспективи та проблеми розвитку. Інтелект ХХІ. 2021. Вип. 2. С. 13-17.
- Яценко В.М., Бутко Н. В., Уманська В.Г., Сологуб М.П. Аналіз цінових, податкових, фінансово-кредитних та інвестиційних відносин при діагностиці конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва у складі інтегрованих структур. Електронне наукове фахове видання з економічних наук «Modern Economics». 2021. № 28. С. 168-173.
- Бутко Н. В., Уманська В.Г. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності цукробурякового виробництва. Вісник Черкаського університету. Серія: Економічні науки. 2017. № 2. С. 117–123.
- Lavrova-Manzenko O. O., Opalko V. V., Butko N. V., Umanska V. H., Riabukha O. O. Accounting for social responsibility of business in the context of sustainable development. IOP Conference Series: Earth and Environmental Science. 2023. Volume 1254 Issue 1, 012120.
- Бутко Н.В. Розвиток екологічного виробництва та екобрендингу в сучасних умовах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. 2024. Вип. 2 (36). С. 149-161.
- Радзіховська Ю.М., Бутко Н.В., Костогриз В.Г. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій в умовах цифрової трансформації бізнесу. Ефективна економіка. 2024. № 1.
- Бутко Н.В. Особливості формування маркетингу екоорієнтованого підприємства. Соціальна економіка. 2023. Вип. 66. С. 32-40.
- Яценко О.В., Бутко Н.В. Стратегічне планування в маркетингу. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки». 2023. Том 27. № 3–4. С. 60-67.
- Бутко Н.В., Ткач А.М. Оподаткування прибутку підприємств: сучасний стан та проблеми розвитку. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2019. № 4 (109). С. 179–183. (Index Copernicus)
- Бутко Н.В. Комунікативні елементи у системі маркетингу суб’єктів підприємництва. Економіка та суспільство. 2017. Вип. 12. С. 203–207. (Index Copernicus)
- Бутко Н.В., Маслюк С.М. Цінова політика підприємств в сучасних умовах: маркетинговий аспект. Актуальні питання сучасної економіки : матеріали ХV Всеукр. наук. конф. за міжнародною участю, 15 листопада 2023 р. Умань : УНУС, 2023. С. 182-183.
- Бутко Н.В., Гугняк В.Е. Управління досвідом взаємодії споживача з компанією. Стано
влення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 25 жовтня 2023 р. Умань : Уманський НУС, 2023. С. 242-244. - Бутко Н., Макарова А., Матвєєв А. Розвиток екологічно орієнтованого підприємництва та маркетингу. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин: матеріали ХVІІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25 травня 2023 р. Умань : УНУС, 2023. С. 99-100.
- Бутко Н.В. Податок на прибуток підприємств як різновид прямого оподаткування. Перспективи розвитку бухгалтерського обліку, аудиту, оподаткування та фінансів в умовах євроінтеграції : матеріали Всеукр. наук–практ. Інтернет-конф., 22 травня 2023 р., Миколаїв: МНАУ. 2023. С. 14-16.
- Бутко Н.В. Сучасні інноваційні інструменти товарознавчої діяльності на ринку еко-продукції. Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 20 квіт. 2023 р. Дніпро: ЗНУ, 2023. С. 186-188
- Бутко Н.В., Мазур Ю.С. Маркетинг інновацій як інструмент успішного ведення бізнесу. Актуальні питання сучасної економіки : матеріали ХІV Всеукр. наук. конф. за міжнародною участю, 15 листопада 2022 р. Умань : УНУС, 2022. С. 182-183.
- Бутко Н.В. Маркетингове забезпечення інноваційного розвитку суб’єктів підприємництва. Розвиток фінансово-кредитних систем: виклики сьогодення: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 6-7 червня 2022 р. Умань, 2022. С. 111-113.
- Нестерчук Ю.О., Улянич Ю.В., Бутко Н.В. Діджиталізація у соціальному забезпеченні. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин: матеріали ХVІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. Умань, 2022. С. 211-212.
- Бутко Н.В. Маркетинг-менеджмент в системі управління підприємством. Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19 травня 2022 р. Полтава : ПДАУ, 2022. С. 994-997.
- Бутко Н.В. Особливості маркетингового ціноутворення суб’єктів підприємництва. Економіка, облік, фінанси та маркетинг: аналіз тенденцій та перспектив розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. до 100-річчя Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, 27 травня 2021 р. Черкаси: Видавець Чабаненко Ю. А., 2021. С. 266-269.
- Бутко Н., Товстопят В. Роль маркетингових інструментів в інноваційному розвитку вітчизняних підприємств. Маркетингова освіта в Україні : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет конф., 7-8 жовтня 2021 р. К.: КНЕУ, 2021. С. 378-379.
- Бутко Н.В. Особливості розвитку інноваційного маркетингу на підприємстві. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26 березня 2021 р. Луцьк, 2021. С. 320-321.
- Бутко Н.В. Витрати на маркетинг: документування та облік. Розвиток фінансово-кредитних систем: виклики сьогодення : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 4-5 червня 2021 р. Умань : Уманський НУС, 2021. С. 93-94.
Наукові фахові статті:
Статті в WoS, Scopus (із чітким дотриманням вимог оформлення бібліографії за стандартом АРА):
Інші:
Тези конференцій (лише за останні 5 років):


