Економіка підприємства
Навчальні плани
Анкети вибіркових дисциплін
Підприємництво, тогрівля та біржова діяльність
Навчальні плани
Обов’язкові компоненти опп
Історія економіки та економічної думкиМатематика для економістів (вища математика)Категорія історіїОснови наукових досліджень та академічна доброчесністьІнформатикаТеорія ймовірності і математична статистикаУкраїнська мова за професійним спрямуваннямІноземна мова за професійним спрямуваннямФінанси, гроші і кредитБухгалтерський облікПолітична економіяМікроекономікаВступ до фахуПідприємництво і бізнес-культураМакроекономікаЕкономіка праці і соціально трудові відносиниМіжнародна економікаЕкономіко-математичні методи та моделі (оптимізаційні задачі)Оцінка конкурентоспроможності підприємстваЕкономіка підприємстваКурсова робота Економіка підприємстваСтатистикаМенеджментРизикологіяМаркетингОрганізація виробництваІнноваційна діяльністьПодаткова системаЕкономічний аналізОбґрунтування і експертиза бізнес-плануванняЦіноутворенняКомерційна діяльністьПланування і контроль на підприємствіКурсова робота Планування і контроль на підприємствіСтратегія підприємстваФормування бізнес-моделі підприємстваОбґрунтування господарських рішеньНавчальна практикаВиробнича фахова практикаПередкваліфікаційна практика (Науково-дослідницька практика)Кваліфікаційна робота
Анкети вибіркових дисциплін
Маркетинг
Навчальні плани
Навчальний план «Маркетинг» ОС «Бакалавр» (2020) деннаНавчальний план «Маркетинг» ОС «Бакалавр» (2020) заочнаНавчальний план «Маркетинг» ОС «Бакалавр» (2021) денна Навчальний план «Маркетинг» ОС «Бакалавр» (2021) заочна Навчальний план «Маркетинг» ОС «Бакалавр» (2022)_денна Навчальний план «Маркетинг» ОС «Бакалавр» (2022)_заочна Навчальний план «Маркетинг» ОС «Бакалавр» (2023)_денна Навчальний план «Маркетинг» ОС «Бакалавр» (2023)_заочна
Обов’язкові компоненти опп
ОК_01_Історія економіки та економічної думки ОК 02 Математика для економістів (вища математика) ОК 03 Категорія історії ОК 04 Основи наукових досліджень та академічна доброчесність ОК 05 Іноземна мова ОК 06 Інформатика ОК 07 Українська мова за професійним спрямуванням ОК 08 Теорія ймовірності і математична статистика ОК 09 Фінанси, гроші і кредит ОК 10 Бухгалтерський облік ОК 11 Підготовка до тестів з іноземної мови ОК 12 Політична економія ОК 13 Мікроекономіка ОК 14 Економіко-математичні методи та моделі (оптимізаційні задачі) ОК 15 Вступ до фаху ОК 16 Економіка праці та соціально-трудові відносини ОК 17 Міжнародна економіка (англійською мовою) ОК 18 Соціальні комунікації ОК 19 Макроекономіка ОК 20 Маркетинг ОК 21 Статистика ОК 22 Ризикологія ОК 23 Менеджмент ОК 24 Регіональна економіка ОК 25 Поведінка споживачів ОК 26 Товарознавство та комерційна діяльність ОК 27 Маркетингові дослідження ОК 28 Курсова робота 1 (Маркетингові дослідження) ОК 29 Економіка суб’єктів господарювання ОК 30 Електронна комерція ОК 31 Інноваційна діяльність ОК 32 Галузевий маркетинг ОК 33 Smart economy ОК 34 Ціноутворення ОК 35 Економічний аналіз ОК 36 Навчальна практика ОК 37 Маркетингові комунікації ОК 38 Курсова робота 2 (Маркетингові комунікації) ОК 39 Прикладне програмне забезпечення в галузі маркетингу та реклами ОК 40 Виробнича фахова практика ОК 41 Міжнародний маркетинг ОК 42 Маркетингове планування ОК 43 Діджитал-маркетинг ОК 44 Науково-дослідницька практика ОК 45 Кваліфікаційна робота
Вибіркові компоненти опп
ВК_09_Лідерство і робота в командіВК_09_Історія маркетингової думкиВК_09_Мистецтво ведення переговорівВК_10_Інфраструктура товарного ринкуВК_10_Підприємництво і бізнес-культураВК_10_Податкова система ВК_11_КопірайтингВВК_11_Обґрунтування і експертиза бізнес-плануванняВК_11_СтрахуванняВК_12_Екологічний маркетингВК_12_Маркетинг послугВК_12_Промисловий маркетинг ВК_13_Комп’ютерні дизайн-технологіїВК_13_ЛогістикаВК_13_Маркетинговий аудитВК_14_Реклама і PRВК_14_Управління продажем та мерчендайзингВК_14_SMM-маркетинг