Skip to content
Навчально-науковий інститут економіки і права
  • Головна
  • Портрет ННІ
    • Команда
    • Кафедри
      • Економіки та міжнародних економічних відносин
      • Моделювання економіки і бізнесу
      • Державно-правових дисциплін
      • Інтелектуальної власності та цивільно-правових дисциплін
      • Обліку і фінансів
      • Підприємництва і маркетингу
      • Туризму та готельно-ресторанної справи
      • Менеджменту та державної служби
  • Студенту
  • Новини
  • Рада з якості освіти
  • Абітурієнту

Кафедра підприємництва і маркетингу

  • Про нас
  • Викладачі
  • Спеціальності
  • Наукова діяльність
    • Науково-дослідна робота кафедри
    • Наукові досягнення
    • Наукові гуртки
    • Матеріальне забезпечення ОП
    • Конференції кафедри
    • Зовнішні зв’язки
  • Наші студенти
    • Студентське життя
    • Випускники
  • Новини кафедри
  • Анкетування
  • Обговорення ОП
  • Програми практик

Бутко Наталія Валеріївна

Науковий ступінь:
Кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва і маркетингу

Дисципліни, що викладає:
Управління потенціалом підприємства, Економіка корпоративних відносин, Інноваційний розвиток підприємства, Адміністрування податків, Управління оподаткуванням.

Професійний і науковий інтерес:
Перспективи ресурсного забезпечення інноваційно-орієнтованих суб’єктів підприємництва, напрями поглиблення інтеграційних процесів в обліковій системі України, податкове управління та адміністрування.

Email: butko_n_v@vu.cdu.edu.ua

  • google scholar
  • publons
  • orсid

Освіта:
У 2008 році закінчила Уманський державний аграрний університет за спеціальністю «Економіка підприємства», отримала кваліфікацію магістра з економіки підприємства. В грудні того ж року поступила на очне відділення аспірантури, яку успішно закінчила у 2011 році.

З грудня 2010 року працює в Черкаському національному університеті ім. Б. Хмельницького на посадах викладача, старшого викладача, доцента кафедри економіки підприємства, обліку і аудиту.

У 2012 році захистила кандидатську дисертацію в Уманському національному університеті садівництва за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) на тему «Формування та використання ресурсного потенціалу підприємств продуктових підкомплексів АПК».

У травні 2020 року присвоєно вчене звання доцента кафедри економіки підприємства, обліку і аудиту.

З 2021 року є членом ВГО «Українська Асоціація Маркетингу».

Автор понад 60 навчальних і наукових праць, серед яких колективні монографії, методичні рекомендації, статті у провідних фахових виданнях, зокрема, які розміщені в міжнародних  науково-метричних базах (Scopus, Web of Science).

Підвищення кваліфікації
  • 1. Уманський національний університет садівництва вид документа _звіт про стажування_ тема _Маркетингове забезпечення та податкове стимулювання інноваційного розвитку підприємств_ дата видачі __01.11.2021 р. __ кількість навчальних кредитів ЄКТС (годин) _6 (180)_
  • 2. Освітня польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці» (IIASC) у партнерстві з Вищим Семінаріумом Духовний університету UKSW у Варшаві вид документа _Сертифікат KW-050/1022_ тема _Академічна доброчесність_ дата видачі __14.10.2022 р. __ кількість навчальних кредитів ЄКТС (годин) _6 (180)_
Список наукових публікацій

    Інші:

    1. Лаврова-Манзенко О. О., Бутко Н. В., Костогриз В. Г., Уманська В. Г. Методичні аспекти обліку і аудиту витрат підприємств на маркетингові дослідження як складової кінцевої ціни товару. Агросвіт. 2023. №20. С. 86-91. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2023.20.86
    2. Бутко Н.В., Уманська В.Г., Радзіховська Ю.М. Маркетинг інновацій як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Економічні науки. 2022. Том 26. № 1-2. С. 54–59.
    3. Бутко Н.В. Екологізація виробництва як інноваційний напрям розвитку вітчизняних суб’єктів підприємництва. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна серія «Економічна». 2022. Вип. 103. С. 77-83. DOI: https://doi.org/10.26565/2311-2379-2022-103-09.
    4. Андрусяк В.М., Бутко Н. В., Сологуб М.П., Улянич Ю.В. Податкове стимулювання та маркетингове забезпечення інноваційно-інвестиційного розвитку вітчизняних підприємств. Вісник Черкаського університету. Серія: Економічні науки. 2021. № 4. – С. 43–51. (Index Copernicus)
    5. Бутко Н.В., Радзіховська Ю.М. Маркетинг в Україні: перспективи та проблеми розвитку. Інтелект ХХІ. 2021. Вип. 2. С. 13-17. (Index Copernicus)
    6. Яценко В.М., Бутко Н. В., Уманська В.Г., Сологуб М.П. Аналіз цінових, податкових, фінансово-кредитних та інвестиційних відносин при діагностиці конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва у складі інтегрованих структур. Електронне наукове фахове видання з економічних наук «Modern Economics». 2021. № 28. С. 168-173. URL: https://modecon.mnau.edu.ua/issue/28-2021/yatsenko.pdf.
    7. Nesterchuk Yu., Butko N., Umanska V. Integral assessment of enterprises` resource potential supply of agricultural industrial production. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2019. №3 (30). С. 264–272. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v3i30.179589 (Web of Science, Index Copernicus)
    8. Бутко Н.В., Ткач А.М. Оподаткування прибутку підприємств: сучасний стан та проблеми розвитку. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2019. № 4 (109). С. 179–183. (Index Copernicus)
    9. Бутко Н.В. Комунікативні елементи у системі маркетингу суб’єктів підприємництва. Економіка та суспільство. 2017. Вип. 12. С. 203–207. URL: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/12_ukr/33.pdf. (Index Copernicus)
    10. Бутко Н. В., Уманська В.Г. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності цукробурякового виробництва. Вісник Черкаського університету. Серія: Економічні науки. 2017. № 2. С. 117–123.
    11. Бутко Н.В., Маслюк С.М. Цінова політика підприємств в сучасних умовах: маркетинговий аспект. Актуальні питання сучасної економіки : матеріали ХV Всеукр. наук. конф. за міжнародною участю, 15 листопада 2023 р. Умань : УНУС, 2023. С. 182-183.
    12. Lavrova-Manzenko O. O., Opalko V. V., Butko N. V., Umanska V. H., Riabukha O. O. Accounting for social responsibility of business in the context of sustainable development. IOP Conference Series: Earth and Environmental Science. 2023. Volume 1254 Issue 1, 012120. DOI 10.1088/1755-1315/1254/1/012120

    Тези конференцій (лише за останні 5 років):

    1. Бутко Н.В., Гугняк В.Е. Управління досвідом взаємодії споживача з компанією. Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 25 жовтня 2023 р. Умань : Уманський НУС, 2023. С. 242-244.
    2. Бутко Н., Макарова А., Матвєєв А. Розвиток екологічно орієнтованого підприємництва та маркетингу. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин: матеріали ХVІІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25 травня 2023 р. Умань : УНУС, 2023. С. 99-100.
    3. Бутко Н.В. Податок на прибуток підприємств як різновид прямого оподаткування. Перспективи розвитку бухгалтерського обліку, аудиту, оподаткування та фінансів в умовах євроінтеграції : матеріали Всеукр. наук–практ. Інтернет-конф., 22 травня 2023 р., Миколаїв: МНАУ. 2023. С. 14-16.
    4. Бутко Н.В. Сучасні інноваційні інструменти товарознавчої діяльності на ринку еко-продукції. Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 20 квіт. 2023 р. Дніпро: ЗНУ, 2023. С. 186-188
    5. Бутко Н.В., Мазур Ю.С. Маркетинг інновацій як інструмент успішного ведення бізнесу. Актуальні питання сучасної економіки : матеріали ХІV Всеукр. наук. конф. за міжнародною участю, 15 листопада 2022 р. Умань : УНУС, 2022. С. 182-183.
    6. Бутко Н.В. Маркетингове забезпечення інноваційного розвитку суб’єктів підприємництва. Розвиток фінансово-кредитних систем: виклики сьогодення: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 6-7 червня 2022 р. Умань, 2022. С. 111-113.
    7. Нестерчук Ю.О., Улянич Ю.В., Бутко Н.В. Діджиталізація у соціальному забезпеченні. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин: матеріали ХVІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. Умань, 2022. С. 211-212.
    8. Бутко Н.В. Маркетинг-менеджмент в системі управління підприємством. Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19 травня 2022 р. Полтава : ПДАУ, 2022. С. 994-997.
    9. Бутко Н.В. Особливості маркетингового ціноутворення суб’єктів підприємництва. Економіка, облік, фінанси та маркетинг: аналіз тенденцій та перспектив розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. до 100-річчя Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, 27 травня 2021 р. Черкаси: Видавець Чабаненко Ю. А., 2021. С. 266-269.
    10. Бутко Н., Товстопят В. Роль маркетингових інструментів в інноваційному розвитку вітчизняних підприємств. Маркетингова освіта в Україні : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет конф., 7-8 жовтня 2021 р. К.: КНЕУ, 2021. С. 378-379.
    11. Бутко Н.В. Особливості розвитку інноваційного маркетингу на підприємстві. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26 березня 2021 р. Луцьк, 2021. С. 320-321.
    12. Бутко Н.В. Витрати на маркетинг: документування та облік. Розвиток фінансово-кредитних систем: виклики сьогодення : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 4-5 червня 2021 р. Умань : Уманський НУС, 2021. С. 93-94.

Навігація

  • Головна
  • Команда
  • Студенту
  • Новини

Корисні посилання

  • Prometheus
  • Наукова бібліотека
  • Coursera
  • EdEra

Ми в соц. мережах

  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok

Навчально-науковий інститут економіки і права
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
18031, м.Черкаси, бульв.Шевченка, 81, к. 225

Електронна пошта:
inst-econom-law@ukr.net
Телефон дирекції:
+38 (0472) 54-21-57

Copyright 2020