
Устік Тетяна Володимирівна
Науковий ступінь:
Доктор економічних наук, професор
Дисципліни, що викладає:
Стратегічний маркетинг
Інтернет маркетинг
Стратегія підприємства
Професійний і науковий інтерес:
Маркетингові стратегії розвитку підприємств в сфері агробізнесу, маркетинг «зеленого туризму».
Email: tanya_ustik@ukr.net
Сумський державний аграрний університет, магістр за спеціальністю «Менеджмент організацій»
Сумський національний аграрний університет, магістр за спеціальністю «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»,
2010 р. – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук. Тема дисертації «Економічний розвиток підприємств- виробників сої». Спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
2012 р. – присуджено вчене звання доцента кафедри товарознавства.
грудень 2020 р. – захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук. Тема дисертації «Маркетингові стратегії аграрних підприємств в умовах сталого розвитку: теорія, методологія, практика». Спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
серпень 2022 р. – присуджено вчене звання професора по кафедрі маркетингу та логістики.
Загальний стаж роботи – 22 років , в т.ч. педагогічний – 22 роки
Членство в громадських об’єднаннях
Член Громадської організація «Всеукраїнський конгрес вчених економістів аграрників»
Член Громадської організації «Українська асоціація маркетингу».
Наукова робота: автор понад 120 наукових праць (монографії (з них 1 – одноосібна, 7 – у співавторстві, в т.ч. 2 – іноземне видання (англійською мовою.); в т.ч. 43 наукових статей у фахових виданнях, включених до переліку затвердженого АК МОН України; в т.ч. 10 статей у міжнародних виданнях, що індексується в МНБ Scopus та Web of Science.
Під керівництвом захищено 1 кандидатська дисертація. Науковий керівник 4 аспірантів. Неодноразово виступала опонентом спеціалізованих вчених рад у провідних закладах вищої освіти та наукових установах.
На сьогодні, консультує підприємства в сфері маркетингу та агробізнесу, є практикуючим маркетологом та фахівцем з розширення ринків збуту. Протягом 2013 -2014р.р. начальник служби маркетингу (по сумісництву) ДП «Сумська біологічна фабрика» м. Суми, а з вересня 2017 року по квітень 2020 року (по сумісництву) – начальник відділу маркетингу ТОВ «ІнтерАгроСтандарт» в м. Полтава. З травня 2020 року і на теперішній час – провідний маркетолог ДП «Сумська біологічна фабрика» м. Суми.
Підвищення кваліфікації
- Міжнародне стажування на тему «The international scientific and educational internship: Marketing management in the context of sustainable development» – Маркетинговий менеджмент в контексті сталого розвитку (Таллінн, Естонія); термін стажування 14 квітня – 13 липня 2021 р.; (Таллінн, Естонія);
- Міжнародне стажування – Digital marketing in advertising business and brand management: theory and practice Діджитал маркетинг в рекламному бізнесі та управлінні брендом: теорія та практика (Таллінн, Естонія) з 01.04.2023 року по 30.06.2023 року, 6 кредитів ESTS ( Сертифікат №221/2023).
- Підвищення кваліфікації за програмою «Тайм – менеджмент-мистецтво управляти часом науково-педагогічного працівника» ( свідоцтво №ADV-290592-PSAU від 09.07.2023 (термін навчання 29.05.2023-09.07.2023, 6 кред. ЄКТС)





