Викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу стали учасниками вебінару «Формування портфельної стратегії»

9 квітня в рамках весняного циклу лекцій і воркшопів, організованих Українською Асоціацією Маркетингу, викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу мали можливість доєднатися до вебінару «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів». На вебінарі слухачі познайомилися з позиціонуванням бренду Маренго, рефомуванням портфеля ігристого, формуванням комунікаційної платформи та стратегії просування, а також результатами розвитку портфеля 2021-2024 років. Спікеркою заходу була Тетяна Іванцова, директорка з маркетингу вино-коньячної категорії Bayadera group, яка має 20-річний досвід у запуску, просуванні та розвитку брендів на ринках B2C (FMСG)
Студенти кафедри підприємництва і маркетингу стали учасниками 19-го Українського студентського фестивалю реклами

Команда кафедри підприємництва і маркетингу Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького вперше прийняла участь у такому масштабному заході як Український студентський фестиваль реклами та представила свою ідею Flame Pets для одного із партнерів фестивалю KFC Ukraine! Наша команда – студенти: Клец Вікторія, Краєва Вікторія, Овчаренко Адріана, Детковський Руслан, Кам’янецький Артем під керівництвом завідувачки кафедри Кравченко Олени О. та доцента Радзіховської Юлії М. долучилася до масштабного конкурсу, в якому було представлено понад 400 конкурсних робіт, представила свою ідею та отримала
Викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу стали учасниками воркшопу «Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи»

До чергового корисного заходу, організованого УАМ, долучились викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу.Спікеркою заходу була Олена Якобчук, засновниця та патентний стратег International R&P group Intectica. автор алгоритмів рішення патентних проблем в галузі фармацевтики, кваліфікований патентний повірений з освітою в галузі хімії та права. Під час заходу слухачі дізнались багато цікавої інформації про можливості, які відкриває інтелектуальна монополія, а також ризики, пов’язані з нею; про маркетингові стратегії, які мають включати монополізацію бренду через об’єкти інтелектуальної власності. Слухачі отримали не тільки
Лекція «Бренд говорить» – черговий захід від УАМ, слухачами якого стали викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу

Лекція «Бренд говорить» – черговий захід від УАМ, слухачами якого стали викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу 26 березня 2025 року викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу мали можливість долучитись до лекції Аві Щупак, керівниці маркетингових комунікацій lifecell, Volia, Data Group, яка має понад 16 років досвіду роботи в маркетингу та комунікаціях на тему «Бренд говорить». Під час вебінару слухачі дізнались багато важливої актуальної інформації про бренд та його побудову. Лекція визвала жваву дискусію серед присутніх. Вони активно
Викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу долучились до лекції «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики»

19 березня 2025 року студенти та викладачі кафедри підприємництва та маркетингу стали слухачами чергової лекції весняного циклу від УАМ на тему: «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики» Спікеркою лекції була Альона Горковенко, Marketing Team Manager OLX Ukraine and Central Asia, яка має 17 років досвіду в торговому маркетингу та маркетингу загалом в компаніях таких як Nestle, Phillips, IDS Україна та OLX.На заході були розглянуті як теоретичні, так і практичні питання retention-стратегій, які визвали жвавий інтерес та обговорення серед учасників.
День відкритих дверей у ННІ економіки та права ЧНУ ім. Б. Хмельницького – крок до майбутнього успішного вступу!

14 березня у Навчально-науковому інституті економіки та права Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відбувся День відкритих дверей, який зібрав майбутніх абітурієнтів, їхніх батьків та всіх, хто цікавиться економікою, правом та перспективами здобуття вищої освіти.Учасники заходу мали чудову можливість особисто познайомитися з професорсько-викладацьким складом інституту, дізнатися більше про навчальний процес, перспективи професійного розвитку та особливості навчання у стінах ЧНУ.Особливу увагу було приділено оновленню шифрів спеціальностей, що важливо для майбутніх студентів, які планують вступати у 2025 році. Також детально обговорили правила
Стартує Global Money Week 2025

«Global Money Week» — це щорічна міжнародна кампанія з фінансової грамотності, яка проводиться у березні. Вона спрямована на підвищення рівня фінансової освіти серед дітей та молоді, щоб допомогти їм свідомо управляти грошима та формувати фінансово стабільне майбутнє. Кампанія проводиться під егідою Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD) та Національного банку України. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького традиційно приєднується до «Global Money Week 2025», який проходитиме з 17 по 23 березня. Головна тема «Global Money Week 2025» — «Обирай надійну
Визначено переможців турніру з фінансової грамотності

14 березня у Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького відбувся масштабний турнір з фінансової грамотності «FinGameUA». Захід пройшов у межах «Global Money Week 2025» під гаслом «Навчайся! Накопичуй! Заробляй!» і став ще одним підтвердженням ролі університету як ключового освітнього майданчика для молоді регіону. Турнір організований на базі соціально-економічного симулятора «Життєвий капітал», що дозволяє учасникам у форматі реальної гри ухвалювати фінансові рішення, планувати доходи та витрати, інвестувати та управляти ризиками. Це практичний підхід до фінансової освіти, що допомагає учасникам не лише
Викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу долучились до лекції «Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси»

УАМ відкрила весняний цикл лекцій і воркшопів. В середу 12 березня викладачі та студенти мали можливість послухати цікаву лекцію від Алли Петриченко, співзасновниці платформи для створення інтернет-магазинів «Shop-Express», експертки у сфері інтернет-маркетингу та електронної комерції. На заході було розглянуто цікаві та актуальні питання, серед яких: Лекція викликала жвавий інтерес та активне обговорювання. Слухачі вдячні УАМ за можливість почути з перших вуст про дієві інструменти та актуальні тренди сучасного маркетингу.
У ННІ економіки і права розпочато дні вшанування пам’яті Тараса Григоровича Шевченка

Студенти ННІ економіки і права вшанували пам’ять Великого Кобзаря, поклавши квіти до його пам’ятника. У цей день вони віддали шану Тарасу Шевченку, чиє слово й досі надихає покоління національною свідомістю та любов’ю до Батьківщини.