СТУДЕНТИ-МЕНЕДЖЕРИ ОПАНУВАЛИ СУЧАСНІ ТРЕНДИ МАРКЕТИНГУ НА «MARKETING & BRAND ACADEMY”

Здобувачі першого (бакалаврського) рівня спеціальності D3 «Менеджмент» Кафедри менеджменту та державної служби успішно завершили участь у престижному онлайн-проєкті «Marketing & Brand Academy» з 17.02 по 21.02.2025 року. Це була унікальна можливість отримати актуальні знання, які вимагає сучасний ринок, та застосувати їх на практиці під керівництвом провідних експертів галузі.
Упродовж п’яти днів інтенсивного навчання учасники:
- Опановували сучасні підходи до маркетингу та бренд-менеджменту.
- Вивчали цифрові інструменти та актуальні тренди ринку.
- Працювали над розробкою маркетингових стратегій.
- Аналізували реальні кейси та представляли свої рішення перед експертами.
Після завершення Академії учасники отримали можливість взяти участь у кейс-чемпіонаті, де вони розробляли стратегії для реальних компаній, знаходили інноваційні рішення та презентували свої ідеї перед професійним журі.
Особливо відзначені здобувачі групи МОа-24 – Анастасія Пшенишнюк та Ірина Белявська, а також групи МОв-24 – Олеся Єфименко, які успішно завершили освітній проєкт!
Вітаємо учасників та бажаємо подальших успіхів у професійному розвитку!


