Викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу долучились до лекції «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики»

19 березня 2025 року студенти та викладачі кафедри підприємництва та маркетингу стали слухачами чергової лекції весняного циклу від УАМ на тему: «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики»
Спікеркою лекції була Альона Горковенко, Marketing Team Manager OLX Ukraine and Central Asia, яка має 17 років досвіду в торговому маркетингу та маркетингу загалом в компаніях таких як Nestle, Phillips, IDS Україна та OLX.
На заході були розглянуті як теоретичні, так і практичні питання retention-стратегій, які визвали жвавий інтерес та обговорення серед учасників.
Слухачі лекції дізнались багато цікавих і корисних аспектів практичного маркетингу про те, як побудувати ефективну систему утримання клієнтів та які метрики допомагають відстежувати лояльність клієнтів; як зменшити відтік клієнтів та збільшити прибуток; які існують практичні інструменти для роботи з клієнтською базою і як вимірювати ефективність роботи з нею.
Подібні заходи є дуже цінними як для викладачів, так і для студентів оскільки дозволяють долучитися не тільки до теоретичних аспектів маркетингової діяльності, а і, що дуже важливо, практичної її частини.


