Skip to content
Навчально-науковий інститут економіки і права
  • Головна
  • Портрет ННІ
    • Команда
    • Кафедри
      • Економіки та міжнародних економічних відносин
      • Моделювання економіки і бізнесу
      • Державно-правових дисциплін
      • Інтелектуальної власності та цивільно-правових дисциплін
      • Обліку і фінансів
      • Підприємництва і маркетингу
      • Туризму та готельно-ресторанної справи
      • Менеджменту та державної служби
  • Студенту
  • Новини
  • Рада з якості освіти
  • Абітурієнту

Кафедра підприємництва і маркетингу

  • Про нас
  • Викладачі
  • Спеціальності
  • Наукова діяльність
    • Науково-дослідна робота кафедри
    • Наукові досягнення
    • Наукові гуртки
    • Матеріальне забезпечення ОП
    • Конференції кафедри
    • Зовнішні зв’язки
  • Наші студенти
    • Студентське життя
    • Випускники
  • Новини кафедри
  • Анкетування
  • Обговорення ОП
  • Програми практик

Контакти

Викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу долучились до лекції «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики»

27 Березня, 2025 Категорія: Новини

19 березня 2025 року студенти та викладачі  кафедри підприємництва та маркетингу стали слухачами чергової лекції весняного циклу від УАМ на тему: «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики»

Спікеркою лекції була Альона Горковенко, Marketing Team Manager OLX Ukraine and  Central Asia, яка має 17 років досвіду в торговому маркетингу та маркетингу загалом в компаніях таких як Nestle, Phillips, IDS Україна та OLX.
На заході були розглянуті як теоретичні, так і практичні питання retention-стратегій, які визвали жвавий інтерес та обговорення серед учасників.

Слухачі лекції дізнались багато цікавих і корисних аспектів практичного маркетингу про те, як побудувати ефективну систему утримання клієнтів та які метрики допомагають відстежувати лояльність клієнтів; як зменшити відтік клієнтів та збільшити прибуток; які існують практичні інструменти для роботи з клієнтською базою і як вимірювати ефективність роботи з нею.

Подібні заходи є дуже цінними як для викладачів, так і для студентів оскільки дозволяють долучитися не тільки до теоретичних аспектів маркетингової діяльності, а і, що дуже важливо, практичної її частини.


Навігація

  • Головна
  • Команда
  • Студенту
  • Новини

Корисні посилання

  • Prometheus
  • Наукова бібліотека
  • Coursera
  • EdEra

Ми в соц. мережах

  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok

Навчально-науковий інститут економіки і права
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
18031, м.Черкаси, бульв.Шевченка, 81, к. 225

Електронна пошта:
inst-econom-law@ukr.net
Телефон дирекції:
+38 (0472) 54-21-57

Copyright 2020