Науковий гурток «ФІНАНСОВО-ОБЛІКОВА, МАРКЕТИНГОВА ТА ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ»
Керівник наукового гуртка: Яценко Олександр Володимирович – доктор економічних наук, професор кафедри економіки підприємства, обліку і аудиту
Профільна наукова тема/питання: Сучасний стан та розвиток фінансів, підприємництва, маркетингу та обліку.
Основною метою діяльності наукового Гуртка кафедри є виявлення та залучення обдарованої молоді до наукової діяльності, поглиблене вивчення здобувачів вищої освіти (далі – ЗВО) відповідної галузі наук, набуття навичок науково-дослідної роботи та застосування отриманих знань на практиці, обговорення актуальних проблем відповідної галузі наук, розширення загального і професійного світогляду.
Завдання наукового Гуртка:
‒ сприяння підвищенню якості підготовки фахівців;
‒ організація науково-дослідної роботи ЗВО;
‒ створення умов для розкриття наукового та творчого потенціалу ЗВО;
‒ залучення ЗВО до участі в наукових конференціях, семінарах, форумах, конкурсах та інших науково-дослідних і просвітницьких заходах;
‒ сприяння участі ЗВО у міжнародних проектах, програмах навчання і стажування за кордоном; апробація результатів науково-дослідної роботи ЗВО на міжнародних та всеукраїнських наукових заходах та їх публікація в наукових виданнях;
‒ налагодження зв’язків з іншими студентськими науковими організаціями, об’єднаннями, установами на міжнародному, всеукраїнському та регіональному рівнях.
Учасником Гуртка може стати кожен ЗВО Університету, який цікавиться поглибленим вивченням відповідної галузі наук. Прийом у члени Гуртка проводиться на черговому засіданні Гуртка за особистою заявою ЗВО.
Основними формами роботи Гуртка є:
‒ участь ЗВО у виконанні науково-дослідних робіт кафедри;
‒ виконання завдань дослідницького характеру під час проходження практики;
‒ підготовка наукових публікацій, повідомлень з актуальних питань відповідної галузі, виступи на засіданнях Гуртка, наукових семінарах, конференціях, форумах, круглих столах та інших наукових заходах;
‒ участь у міжнародних, всеукраїнських і регіональних студентських наукових конкурсах, олімпіадах тощо.
Секції наукового гуртка
Підприємець
Керівник: Яценко О. В. – доктор економічних наук, професор
У роботі секції «Підприємець» беруть участь студенти спеціальностей «Економіка підприємства» та «Підприємництво та торгівля». Засідання проводиться систематично згідно плану роботи гуртка.
Дискусійні питання: Роль інновацій у розвитку підприємства та їх вплив на конкурентоспроможність. Аналіз кращих практик впровадження інновацій, включаючи стратегії, які дозволяють підприємствам забезпечувати стійкі конкурентні переваги в динамічному бізнес-середовищі.
Фінансист
Керівник: Костогриз В. Г. – кандидат економічних наук, доцент;
У роботі секції «Фінансист» активну участь приймають студенти освітньої програми «Фінанси, банківська справа та страхування». Засідання гуртка відбуваються відповідно до плану роботи гуртка. За темами дослідження секції студенти приймають участь у конференціях, публікують тези доповідей.
Дискусійні питання: Глобальна економічна нестабільність створює виклики для фінансових стратегій підприємств. Розгляд аспектів фінансового аналізу, який допомагає передбачити та адаптуватися до змін, а також розробка ефективних стратегій управління ризиками. Фінансовий аналіз та стратегічне управління ризиками в умовах глобальної нестабільності.
Маркетолог
Керівники: Радзіховська Ю. М. – кандидат економічних наук, доцент.
У роботі секції «Маркетолог» беруть участь студенти спеціальності «Маркетинг» . Засідання проводиться систематично згідно плану роботи гуртка. За результатами досліджень членів секції періодично публікуються тези.
Дискусійні теми: Розвиток цифрових технологій значно впливає на споживчу поведінку. Аналіз змін у маркетингових стратегіях та інструментах у зв’язку з використанням соціальних мереж, аналітики даних та штучного інтелекту для залучення та утримання клієнтів. Цифровий маркетинг та вплив технологій на споживчу поведінку.
Облік – це не тільки бухгалтерія
Керівник: Лаврова-Манзенко О. О. – кандидат економічних наук, доцент.
Засідання студентської наукової секції «Облік – це не тільки бухгалтерія» відбуваються відповідну до плану роботи наукового гуртка «ФІНАНСОВО-ОБЛІКОВА, МАРКЕТИНГОВА ТА ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ»
Дискусійні питання: Розгляд сучасних тенденцій у сфері обліку, зокрема стратегічного обліку, який виходить за межі традиційної бухгалтерії. Аналіз методів використання облікових даних для прийняття стратегічних рішень та вдосконалення управлінського процесу в підприємствах. Стратегічний облік як інструмент управління діяльністю підприємства.