Кафедра підприємництва і маркетингу стала співорганізатором ІХ Всеукраїнської науково-практичндї конференції “Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики”

25 жовтня відбулася ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція “Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики”, організована кафедрою маркетингу Уманського національного університету садівництва та кафедрою підприємництва і маркетингу Черкаського національного університету імені Б.Хмельницького.
Конференція зібрала науковців, студентів та маркетингових експертів з різних регіонів України. Основною метою заходу було окреслення перспективних напрямків розвитку маркетингу та створення майданчика для презентації наукових досліджень і обговорення сучасних ринкових тенденцій.
На конференції було представлено доповіді від багатьох українських закладів вищої освіти. Учасники обговорили практичні кейси, виклики та можливості співпраці між науковими установами, бізнесом і студентством.
За результатами дискусій підготовлено збірник тез, який включає 111 праць і слугуватиме цінним ресурсом для розробки сучасних маркетингових стратегій. Учасники домовилися про подальшу співпрацю та обмін досвідом задля розвитку маркетингової науки та практики в Україні.

