Чередниченко Вікторія Володимирівна
Науковий ступінь:
Кандидат економічних наук
Старший викладач кафедри менеджменту та державної служби
Дисципліни, що викладає:
Бренд-менеджмент, лідерство та ефективні комунікації
Професійний і науковий інтерес:
Управління брендами, комунікативний менеджемент, інтернет торгівля
Корпоративний email: ch_vicktoria@vu.cdu.edu.ua
Освіта:
Спеціаліст Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Спеціальність «Економічна теорія», кваліфікація економіст, викладач-дослідник економічної теорії. 2004 рік
Спеціаліст Київський національний університет внутрішніх справ
Спеціальність «Правознавство», кваліфікація юрист. 2006 рік
Аспірантура 2005-2008 м. Київ, ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана», кафедра «Міжнародна економіка»
Дисертація: «Розвиток морських єврорегіонів в системі локальної кооперації ЄС»
Кандидат економічних наук
Спеціальність 08.00.02 – світове господарство і міжнародні економічні відносини
Кандидат економічних наук
Спеціальність 08.00.02 – світове господарство і міжнародні економічні відносини
Підвищення кваліфікації
- Польща, м. Пшеворск, Вища соціально-економічна школа Тема: "Сучасні методи викладання в економіці європейського освітнього ринку" 01.04-30.06.2019 р. 180 год., 6 кредитів
- Національна академія педагогічних наук України ДЗВО "Університет менеджменту освіти" Тема: "Брендинг як засіб ефективного розвитку підприємництва" 210 год., 7 кредитів 2020 рік
- Стажування: Professional Qualification Enhancement Program «Use of Information and Communication Technologies in the Educational Process" comprising 180 hours of training (6 ECTS credits) в Італії, Латвії, Україні та Азербайджані (у межах Erasmus+ VEHUB4YOU, березень-вересень 2024 р.).
- Науково-педагогічне стажування на тему: «Інноваційні освітні технології: європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління» за спеціальністю 073 «Менеджмент» в обсязі 6 кредитів ECTS (180 годин) 28.10.24-.8.12.24.
Список наукових публікацій
- Cherevko Oleksandr; Andrusiak Nataliia; Bilous Svitlana; Tiulieniev Serhii; Cherednychenko Victoriia; Melnychenko Oleksandr Main directions of state housing policy intheconditions of transformation: regional aspect 2021 in AD ALTA // Journal of Interdisciplinary Research. - 2021.- Volume11. - Issue 2. - P. 74-79.
- Глевацька Н., Якушев О., Чередниченко В.В. Менеджмент закладу первинної медико-санітарної допомоги в сучасних умовах господарювання // Збірник наукових праць ЧДТУ. Серія: Економічні науки. - 2021. - В. 61. - С. 32–42. DOI: 10.24025/2306-4420.61.2021.234436
- Havrilenko, N., Verzhykovskyi, D., Larina, K., Kovalenko-Savchuk, D., & Cherednychenko, V. The Impact of Instagram on the Development of Small and Medium-Sized Businesses in Ukraine Pacific Business Review (International) Volume, 17(8).
- Чередниченко В.В. Світове лідерство в електронній комерції «Ефективна економіка» 2024. № 10
- Осауленко, О. В., & Чередниченко, В. В. Управління маркетинговою діяльністю в контексті розвитку інтернет комунікацій. Здобутки економіки: перспективи та інновації. 2024. №13.
- 4. Cherednychenko, V. Educational innovations in developing competencies in brand management Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management : Proceedings of scientific and pedagogical internship (October 28 – December 8, 2024, Riga, Latvia). Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2024.
- 5. Cherednychenko V. Integration of brand management into retailers' online sales strategies through marketplaces. Current trends in scientific research development. Proceedings of the 3rd International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Boston, USA. 2024. Pp. 522-525.
- 6. Cherednychenko V. Brand management in E-commerce: building customer trust and loyalty in the online environment Science, technology and global challenges. Proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Tokyo, Japan. 2025. Pp. 254-257.



