Професорсько-викладацький склад кафедри підприємництва і маркетингу прийняв участь у гостьових лекціях від маркетологів-практиків

7 травня викладачі кафедри та студенти магістри стали учасниками двох цікавих лекцій, спікерами яких були Сергій Мєшков – керівник підрозділу маркетингу/заступник Директора по Маркетингу компанії QATESTLAB та Володимир Моїсеєнко – Директор ТОВ «ТІРЕКС ЮНАЙТЕД», ТОВ «ГРІН-САВА».
Насичена цікавою інформацією і барвистою презентацією перша лекція від Сергія Мєшков була присвячена темі «Коли потрібен диплом маркетолога або яскраві кейси керівника підрозділу маркетингу». Автором були підняті актуальні питання щодо важливості базової освіти для маркетологів. Спікер підкреслив, що ніякі короткострокові курси не зроблять з людини фахівця маркетингу – тільки базова університетська освіта здатна сформувати всі ті базові знання, які будуть необхідними в процесі професійної діяльності.
Не менш змістовна друга лекція від Володимира Моїсеєнко «Що хоче бізнес від маркетолога: досвід цільових задач від маркетолога?» ще більше занурила слухачів в ті практичні сторони маркетингової діяльності, які постають перед фахівцями-практиками кожен день, і також підкреслила той факт, що тільки фахівець з фундаментальною академічною освітою може сьогодні відповідати всім запитам сучасного ринку.
Колектив кафедри та здобувачі дуже вдячні організаторам і спікерам лекцій за можливість прямого діалогу між освітою і практиками.







