Викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу стали учасниками вебінару «Формування портфельної стратегії»

9 квітня в рамках весняного циклу лекцій і воркшопів, організованих Українською Асоціацією Маркетингу, викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу мали можливість доєднатися до вебінару «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів».
На вебінарі слухачі познайомилися з позиціонуванням бренду Маренго, рефомуванням портфеля ігристого, формуванням комунікаційної платформи та стратегії просування, а також результатами розвитку портфеля 2021-2024 років.
Спікеркою заходу була Тетяна Іванцова, директорка з маркетингу вино-коньячної категорії Bayadera group, яка має 20-річний досвід у запуску, просуванні та розвитку брендів на ринках B2C (FMСG) та B2B-ринках в Україні та у інших країнах; досвід розробки продукту: від визначення формату, якості, ціноутворення, плану виведення на ринок до пошуку та проведення переговорів із постачальником, а також унікальний досвід роботи із широким портфелем ТОП ліцензій: Disney, Universal, Sanrio, DC, Marvel.
Вебінар визвав жвавий інтерес та активне обговорення. Тетяна Іванцова поділилась практичним досвідом формування збалансованого портфеля, шляхами вирішення проблем, пов’язаних зі скороченням основного сегменту, формуванням комунікаційної платформи та стратегії просування на прикладі бренду Маренго. Слухачі мали можливість почути інформацію про ключові KPI, які показують результати роботи маркетингу, та ознайомитися з ознайомитися з реальним успішним кейсом.


