Викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу стали учасниками воркшопу «Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи»

До чергового корисного заходу, організованого УАМ, долучились викладачі та студенти кафедри підприємництва і маркетингу.
Спікеркою заходу була Олена Якобчук, засновниця та патентний стратег International R&P group Intectica. автор алгоритмів рішення патентних проблем в галузі фармацевтики, кваліфікований патентний повірений з освітою в галузі хімії та права.
Під час заходу слухачі дізнались багато цікавої інформації про можливості, які відкриває інтелектуальна монополія, а також ризики, пов’язані з нею; про маркетингові стратегії, які мають включати монополізацію бренду через об’єкти інтелектуальної власності.
Слухачі отримали не тільки теоретичні знання, але і практичні навички використання інтелектуальної власності у маркетингових стратегіях. Таким чином, за підтримки УАМ, кафедра підприємництва і маркетингу продовжує реалізовувати практико-орієнтований підхід до навчання своїх студентів. Дякуємо УАМ за можливості, які вона відкриває для студентів та викладачів!


