Skip to content
Навчально-науковий інститут економіки і права
  • Головна
  • Портрет ННІ
    • Команда
    • Кафедри
      • Економіки та міжнародних економічних відносин
      • Моделювання економіки і бізнесу
      • Державно-правових дисциплін
      • Інтелектуальної власності та цивільно-правових дисциплін
      • Обліку і фінансів
      • Підприємництва і маркетингу
      • Туризму та готельно-ресторанної справи
      • Менеджменту та державної служби
  • Студенту
  • Новини
  • Рада з якості освіти
  • Абітурієнту

Кафедра підприємництва і маркетингу

  • Про нас
  • Викладачі
  • Спеціальності
  • Наукова діяльність
    • Науково-дослідна робота кафедри
    • Наукові досягнення
    • Наукові гуртки
    • Матеріальне забезпечення ОП
    • Конференції кафедри
    • Зовнішні зв’язки
  • Наші студенти
    • Студентське життя
    • Випускники
  • Новини кафедри
  • Анкетування
  • Обговорення ОП
  • Програми практик

Контакти

Викладачі та здобувачі кафедри підприємництва і маркетингу долучилися до воркшопу з UX-досліджень від Української Асоціації Маркетингу

14 Травня, 2025 Категорія: Новини

14 травня представники кафедри підприємництва і маркетингу взяли участь у професійному воркшопі «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів», організованому Українською Асоціацією Маркетингу в рамках весняного циклу відкритих лекцій і зустрічей.

Захід мав практичний характер і був присвячений основам UX-досліджень – напрямку, що стрімко набирає популярності у світі цифрового маркетингу. Учасники разом із досвідченим спікером, Олексієм Делюковим, CEO дослідницької компанії Research, пройшли всі ключові етапи UX-дослідження: від формування проблематики до аналізу результатів і розроблення практичних рекомендацій для покращення користувацького досвіду.

Протягом воркшопу здобувачі і викладачі кафедри мали унікальну можливість побути як у ролі UX-дослідників, так і у ролі респондентів інтерактивного онлайн UX-тесту. Захід дав змогу зануритися в специфіку дослідницької методології, що базується на глибокому розумінні поведінки користувача, аналізі взаємодії з цифровим продуктом і пошуку точок покращення.

Участь у таких заходах – це чудова можливість для студентів та викладачів залишатися на хвилі сучасних маркетингових тенденцій і здобувати прикладні навички, що мають попит у бізнес-середовищі.

Висловлюємо подяку організаторам за цінний досвід. Такі заходи сприяють  поглибленню зв’язку між освітою та реальними потребами ринку.


Навігація

  • Головна
  • Команда
  • Студенту
  • Новини

Корисні посилання

  • Prometheus
  • Наукова бібліотека
  • Coursera
  • EdEra

Ми в соц. мережах

  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok

Навчально-науковий інститут економіки і права
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
18031, м.Черкаси, бульв.Шевченка, 81, к. 225

Електронна пошта:
inst-econom-law@ukr.net
Телефон дирекції:
+38 (0472) 54-21-57

Copyright 2020