Участь викладачів кафедри у навчальному курсі «ЯКІСНИЙ СЕРВІС В РЕСТОРАНАХ ТА КАВ’ЯРНЯХ»
Ресторанний сервіс динамічно змінюється і розвивається. Викладачі кафедри туризму і готельно-ресторанної справи завжди намагаються відслідковувати останні тенденції на ринку ресторанних послуг різними шляхами. Найбільш ефективний шлях – навчання у професіоналів.
Так, викладачі кафедри – ст. викл. Надія БОСЕЦЬКА, доц. Марина ДРОБОТОВА, доц. Наталія ІЩЕНКО, доц. Вікторія КРАСНОМОВЕЦЬ протягом тижня з 7 по 10 жовтня 2024 року пройшли онлайн-курс “ЯКІСНИЙ СЕРВІС В РЕСТОРАНАХ ТА КАВ’ЯРНЯХ», успішно склали тестування та отримали сертифікативід навчального центру PROFI CLUB.
Спікерами були профільні спеціалісти в сфері ресторанного бізнесу.
Під час навчання було проведено аналіз низки важливих питань організації ресторанного сервісу і якісного обслуговування гостя, як то:
- визначення сервісу та його основні аспекти;
- імідж, правила поведінки та емоційний стан офіціанта;
- посадові зобов’язання та відповідальність;
- стандарти обслуговування та ключові моменти які впливають на продажі;
- робота з check list, stop та hit list;
- командна взаємодія, всі етапи роботи з гостем.
Поглибленні знання і навчальні матеріали, що були отримані учасниками курсу, стануть в нагоді та основою окремих тем в рамках ОК «Менеджмент в сфері гостинності», «Організація ресторанного господарства», «Маркетинг готельно-ресторанного господарства» та інших.