Skip to content
Навчально-науковий інститут економіки і права
  • Головна
  • Портрет ННІ
    • Команда
    • Кафедри
      • Економіки та міжнародних економічних відносин
      • Моделювання економіки і бізнесу
      • Державно-правових дисциплін
      • Інтелектуальної власності та цивільно-правових дисциплін
      • Обліку і фінансів
      • Підприємництва і маркетингу
      • Туризму та готельно-ресторанної справи
      • Менеджменту та державної служби
  • Студенту
  • Новини
  • Рада з якості освіти
  • Абітурієнту

Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

  • Про нас
  • Викладачі
  • Спеціальності
  • Наукова діяльність
    • Науково дослідна робота кафедри
    • Наукові досягнення
    • Наукові гуртки
    • Матеріальне забезпечення ОП
    • Конференції кафедри
  • Центри туризму
    • Навчально-науковий центр молодіжного туризму
    • Науково-дослідний центр туризмології і екскурсознавства
  • Наші студенти
    • Студентське життя
    • Випускники
  • Новини кафедри
  • Анкетування
  • Обговорення ОП
  • Програма практики

Контакти

б-р Шевченка, 81, навчальний корпус № 1 каб. 421

kaf_t_08@ukr.net

Участь викладачів кафедри у навчальному курсі «ЯКІСНИЙ СЕРВІС В РЕСТОРАНАХ ТА КАВ’ЯРНЯХ»

30 Жовтня, 2024 Категорії: Новини, ПРОФОРІЄНТАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Ресторанний сервіс динамічно змінюється і розвивається. Викладачі кафедри туризму і готельно-ресторанної справи завжди намагаються відслідковувати останні тенденції на ринку ресторанних послуг різними шляхами. Найбільш ефективний шлях – навчання у професіоналів.

Так, викладачі кафедри – ст. викл. Надія БОСЕЦЬКА, доц. Марина ДРОБОТОВА, доц. Наталія ІЩЕНКО, доц. Вікторія КРАСНОМОВЕЦЬ протягом тижня з 7 по 10 жовтня 2024 року пройшли онлайн-курс “ЯКІСНИЙ СЕРВІС В РЕСТОРАНАХ ТА КАВ’ЯРНЯХ», успішно склали тестування та отримали сертифікативід навчального центру PROFI CLUB.

Спікерами були профільні спеціалісти в сфері ресторанного бізнесу.

Під час навчання було проведено аналіз низки важливих питань організації ресторанного сервісу і якісного обслуговування гостя, як то:

  • визначення сервісу та його основні аспекти; 
  • імідж, правила поведінки та емоційний стан офіціанта; 
  • посадові зобов’язання та відповідальність;
  • стандарти обслуговування та ключові моменти які впливають на продажі;
  • робота з check list, stop та hit list; 
  • командна взаємодія, всі етапи роботи з гостем.

Поглибленні знання і навчальні матеріали, що були отримані учасниками курсу, стануть в нагоді та основою окремих тем в рамках ОК «Менеджмент в сфері гостинності», «Організація ресторанного господарства», «Маркетинг готельно-ресторанного господарства» та інших.


Навігація

  • Головна
  • Команда
  • Студенту
  • Новини

Корисні посилання

  • Prometheus
  • Наукова бібліотека
  • Coursera
  • EdEra

Ми в соц. мережах

  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok

Навчально-науковий інститут економіки і права
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
18031, м.Черкаси, бульв.Шевченка, 81, к. 225

Електронна пошта:
inst-econom-law@ukr.net
Телефон дирекції:
+38 (0472) 54-21-57

Copyright 2020