Skip to content
Навчально-науковий інститут економіки і права
  • Головна
  • Портрет ННІ
    • Команда
    • Кафедри
      • Економіки та міжнародних економічних відносин
      • Моделювання економіки і бізнесу
      • Державно-правових дисциплін
      • Інтелектуальної власності та цивільно-правових дисциплін
      • Обліку і фінансів
      • Підприємництва і маркетингу
      • Туризму та готельно-ресторанної справи
      • Менеджменту та державної служби
  • Студенту
  • Новини
  • Рада з якості освіти
  • Абітурієнту

Кафедра обліку і фінансів

  • Про нас
  • Викладачі
  • Спеціальності
  • Наукова діяльність
    • Науково-дослідна робота кафедри
    • Наукові досягнення
    • Наукові гуртки
    • Матеріальне забезпечення ОП
    • Конференції кафедри
    • Зовнішні зв’язки
  • Наші студенти
    • Студентське життя
    • Випускники
  • Новини кафедри
  • Анкетування
  • Обговорення ОП
  • Зв’язок з нами
  • Програми практик
  • Акредитація

Контакти

18031, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 81, навчальний корпус №1, каб. 421а, каб. 404.

epoa@vu.cdu.edu.ua

+38 097-28-131-56

Презентація «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»

21 Вересня, 2021 Категорія: Новини

14 вересня о 14.30 в УНІАН відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», до якого долучилися студенти спеціальностей 075 «Маркетинг», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування, 071 «Облік і аудит»,

Спікерами даного заходу були: Олена Давліканова, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні; Ірина Лилик, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР); Олена Бучинська, очільниця Київського Регіонального Представництва ІГКР, доцент КНЕУ; Оксана Яшкіна, професорка кафедри маркетингу Державний університет “Одеська політехніка”.

В результати обговорення дослідження учасники заходу дійшли висновків:

– реклама не призводить до запам’ятовування бренду;

– простежується зростання рівня обізнаності споживачів/ок про шкідливий вплив в рекламі та, відповідно, їх готовність відмовитись від товарів/послуг бренду, що використовує рекламні меседжі;

– проаналізовано, що споживачі/ки реклами з вищою освітою, жінки та молодь від 18 до 40 років краще розпізнають та найбільш негативно ставляться до дискримінаційної реклами за всіма категоріями, ніж особи з професійно-технічною або середньо-спеціальною освітою, чоловіки та старше покоління.

Дослідження проведено Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні в партнерстві з компанією DIVISION та Українською Асоціацією Маркетингу за підтримки компанії CBR, адвокатського об’єднання «Sayenko Kharenko», Української Маркетингової Групи.

Організатори висловлюють щиру вдячність всім учасникам/учасницям дослідження, які відкрито розповіли про своє ставлення до реклами та очікування від роботи рекламістів.


Навігація

  • Головна
  • Команда
  • Студенту
  • Новини

Корисні посилання

  • Prometheus
  • Наукова бібліотека
  • Coursera
  • EdEra

Ми в соц. мережах

  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok

Навчально-науковий інститут економіки і права
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
18031, м.Черкаси, бульв.Шевченка, 81, к. 225

Електронна пошта:
inst-econom-law@ukr.net
Телефон дирекції:
+38 (0472) 54-21-57

Copyright 2020