Відбулося засідання наукового гуртка секції: «Маркетолог» на тему: «Цифровий маркетинг в умовах ведення сучасного бізнесу»

19 травня 2023 року відбулося засідання наукового гуртка «Фінансово-облікова, маркетингова та підприємницька діяльність» в секції «Маркетолог» на тему «Цифровий маркетинг в умовах ведення сучасного бізнесу», і обговорено багато актуальних питань.
Студентами та кураторами гуртка було обговорено основні аспекти цифрового маркетингу , що включають в себе такі складові, як соціальні медіа, пошукову оптимізацію (SEO), контент-маркетинг, електронну комерцію та інші. Використання цих інструментів дозволяє компаніям залучати нових клієнтів, підтримувати існуючих, збільшувати свою онлайн-присутність та збільшувати продажі.
Також на черговому засіданні було зазначено, що одним з ключових аспектів цифрового маркетингу є аналітика. Використання аналітичних інструментів дозволяє компаніям відстежувати та аналізувати результати своїх маркетингових кампаній, розуміти поведінку своїх клієнтів та вносити відповідні корективи для покращення ефективності своїх заходів.
Обговорено, такий важливий аспект цифрового маркетингу як персоналізація. Споживачі сьогодні більш схильні до взаємодії з брендами, які надають індивідуальний підхід та персоналізований контент. У зв’язку зі стрімким розвитком цифрових технологій, багато компаній також звертають увагу на мобільний маркетинг.
Цифровий маркетинг, як вже зазначалося, є невід’ємною частиною успішного бізнесу в епоху цифрових технологій





