Skip to content
Навчально-науковий інститут економіки і права
  • Головна
  • Портрет ННІ
    • Команда
    • Кафедри
      • Економіки та міжнародних економічних відносин
      • Моделювання економіки і бізнесу
      • Державно-правових дисциплін
      • Інтелектуальної власності та цивільно-правових дисциплін
      • Обліку і фінансів
      • Підприємництва і маркетингу
      • Туризму та готельно-ресторанної справи
      • Менеджменту та державної служби
  • Студенту
  • Новини
  • Рада з якості освіти
  • Абітурієнту

Кафедра обліку і фінансів

  • Про нас
  • Викладачі
  • Спеціальності
  • Наукова діяльність
    • Науково-дослідна робота кафедри
    • Наукові досягнення
    • Наукові гуртки
    • Матеріальне забезпечення ОП
    • Конференції кафедри
    • Зовнішні зв’язки
  • Наші студенти
    • Студентське життя
    • Випускники
  • Новини кафедри
  • Анкетування
  • Обговорення ОП
  • Зв’язок з нами
  • Програми практик
  • Акредитація

Контакти

18031, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 81, навчальний корпус №1, каб. 421а, каб. 404.

epoa@vu.cdu.edu.ua

+38 097-28-131-56

Відбулося засідання наукового гуртка секції: «Маркетолог» на тему: «Цифровий маркетинг в умовах ведення сучасного бізнесу»

19 Травня, 2023 Категорії: Наукові гуртки, Новини

19 травня 2023 року відбулося засідання наукового гуртка «Фінансово-облікова, маркетингова та підприємницька діяльність» в секції «Маркетолог» на тему «Цифровий маркетинг в умовах ведення сучасного бізнесу», і обговорено багато актуальних питань.

Студентами та кураторами гуртка було обговорено основні аспекти цифрового маркетингу , що включають в себе такі складові, як соціальні медіа, пошукову оптимізацію (SEO), контент-маркетинг, електронну комерцію та інші. Використання цих інструментів дозволяє компаніям залучати нових клієнтів, підтримувати існуючих, збільшувати свою онлайн-присутність та збільшувати продажі. 

Також на черговому засіданні було зазначено, що одним з ключових аспектів цифрового маркетингу є аналітика. Використання аналітичних інструментів дозволяє компаніям відстежувати та аналізувати результати своїх маркетингових кампаній, розуміти поведінку своїх клієнтів та вносити відповідні корективи для покращення ефективності своїх заходів.

Обговорено, такий важливий аспект цифрового маркетингу як персоналізація. Споживачі сьогодні більш схильні до взаємодії з брендами, які надають індивідуальний підхід та персоналізований контент. У зв’язку зі стрімким розвитком цифрових технологій, багато компаній також звертають увагу на мобільний маркетинг.

Цифровий маркетинг, як вже зазначалося, є невід’ємною частиною успішного бізнесу в епоху цифрових технологій


Навігація

  • Головна
  • Команда
  • Студенту
  • Новини

Корисні посилання

  • Prometheus
  • Наукова бібліотека
  • Coursera
  • EdEra

Ми в соц. мережах

  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok

Навчально-науковий інститут економіки і права
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
18031, м.Черкаси, бульв.Шевченка, 81, к. 225

Електронна пошта:
inst-econom-law@ukr.net
Телефон дирекції:
+38 (0472) 54-21-57

Copyright 2020