Презентація «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»
14 вересня о 14.30 в УНІАН відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», до якого долучилися студенти спеціальностей 075 «Маркетинг», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування, 071 «Облік і аудит»,
Спікерами даного заходу були: Олена Давліканова, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні; Ірина Лилик, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР); Олена Бучинська, очільниця Київського Регіонального Представництва ІГКР, доцент КНЕУ; Оксана Яшкіна, професорка кафедри маркетингу Державний університет “Одеська політехніка”.
В результати обговорення дослідження учасники заходу дійшли висновків:
– реклама не призводить до запам’ятовування бренду;
– простежується зростання рівня обізнаності споживачів/ок про шкідливий вплив в рекламі та, відповідно, їх готовність відмовитись від товарів/послуг бренду, що використовує рекламні меседжі;
– проаналізовано, що споживачі/ки реклами з вищою освітою, жінки та молодь від 18 до 40 років краще розпізнають та найбільш негативно ставляться до дискримінаційної реклами за всіма категоріями, ніж особи з професійно-технічною або середньо-спеціальною освітою, чоловіки та старше покоління.
Дослідження проведено Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні в партнерстві з компанією DIVISION та Українською Асоціацією Маркетингу за підтримки компанії CBR, адвокатського об’єднання «Sayenko Kharenko», Української Маркетингової Групи.
Організатори висловлюють щиру вдячність всім учасникам/учасницям дослідження, які відкрито розповіли про своє ставлення до реклами та очікування від роботи рекламістів.